( uid_21365 | 2020. 12. 01., k – 14:40 )

Esetleg előfordulhat hogy a többi cég kevesebb megtévesztő reklámmal él, így kevesebb büntetést kell fizetnie. Vagy ritkábban. Vagy épp semmit.

Nyilván persze ha mégis meg vannak büntetve, ők is igyekeznek ezt a vásárlókra terhelni, efelől semmi kétségem, nincsenek illúzióim. A kérdés csak az, képesek-e megtenni. Mert nem minden cégnek olyan a vásárlóközönsége mint az Apple-fanboyok akik vallásos áhitattal csodálják a Nagy Jótevőt, és akik mindent lenyelnek neki, még a drasztikus áremelkedéseket is...

Szóval azt hogy mindent ráterhel a(z idióta, megvezetett, agymosott...) vevőkre, azt az Apple megteheti, más cég már nem, vagy legalábbis csak részlegesen, sokkal kisebb mértékig.