Jogos amit mondasz, de még így is: a legkisebb közös többszörös a bankkártya megléte. Ebben az esetben a cég úgy van vele, hogy SimplePay + PayPal < bankkártyával rendelkezők; vö. (Simple + Paypal integrációs költsége).
Itt nem arról van szó, hogy mi a jó a felhasználónak, hanem, hogy mi a megfelelő középút a cégnek. Hova allokáljanak energiát. App? Website? Payment system?
Ez még egy nagy cégnél is fejtörést okoz, nemhogy egy kis cégnél.
Szerk: csak hogy egy kicsit megmagyarázzam: anno pont részt vettem egy PayPal integrációban. Nem triviális. Technikailag. Nagyon nem. És akkor még nem beszéltünk a jogi kötelezettségekről... egy csapatnak(!!) került fél-1 évébe az integráció. Itt érzékeny adatokról beszélünk, amit integrálni kell a meglèvő üzletfolyamba/minden részleget értesíteni pl. a refund menetéről + számlázás, whatever... nem egyszerű...