( Des | 2020. 11. 20., p – 16:08 )

Én a tavasszal szerettem volna a meglévő két darab PACE HD boxom mellé egy új Vodafone box-ot. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és kb két órahosszát beszélgettem velük, hogy 3. box-nak minősítsék át az egyik boxom (mivel azt mondták hogy az új box csak az elsődleges lehet), és kapjak egy új Vodafone box-ot. Teljesen lehetetlen vállalkozás volt. Kapcsolgattak már felsőbb szintre több ügyintézőhöz is, sehogy nem lehetett elintézni. Vissza kellett volna adnom mindenképpen a két régi boxot, azok helyett kaptam volna két Horizon boxot és így lehetett volna +1 darab új Vodabox-om. Az volt a tényállás hogy a Horizon vagy Voda boxon kívül semmit nem adnak már ki, sőt ha módosítani akarok akkor a régieket mindenképp cserélik. Végül belementem. Amikor jött a szerelő mondtam neki mi a helyzet. Nagyon rendes volt ő is elkezdett telefonálgatni (nyilván ő egyből tudta kit kell hívni), hogy mit lehet tenni (a két Pace HD-t mindenképp szerettem volna megtartani). Nagy nehezen sikerült elintéznie hogy maradjanak a régi box-ok, arra hivatkozva hogy az új box-okhoz nem lehetséges az ethernet kiépítése. Mellette pedig megkaptam az új Vodafone boxot is. Szóval szerintem kizárt dolog hogy ki lehet belőlük taposni egy régi típusú boxot.

Ja és persze végül megemelték az előfizetésem +1000 Ft-al a kialkudotthoz képest (mivel ugye szerződést is kellet hosszabbítani, arra kaptam egy új havidíjat) arra hivatkozva hogy a kiajánlott ár a Horizon box-okkal volt érvényes, és mivel a csere meghiúsult, a régiek után mindenképpen 2x500 Ft-ot kell fizessek...