( _Franko_ | 2020. 10. 21., sze – 15:59 )

Ja, ha meg se próbálták, úgy könnyű. Böszmeség.

Hát, megpróbálták, de inkább eladták. Akárcsak az Austrian Airlines-t az osztrákok. Nem mindent kell erőltetni, ha nem megy.

Már megint szalmabábozol. Nem baj, fentebb is írtam, innentől tényleg befejeztem, mert a folyamatos ferdítéseidre nincs energiám. 

Én kérdezek. Ha szalmabábnak érzed a kérdést, akkor veled van baj.

Összesen 100 milliárdot költöttek rá, ha jól látom; 25%-os részesedéssel ~6 év 8 hónap helyett ~7 év alatt térül meg a vétel, de szar üzlet volt, na.

Feltéve, ha továbbra is nyereséges és nem tőkekivonás történt (azért ugye sejted, hogy 170 milliárdos árbevételre 36 milliárdos üzemi eredmény és 57 milliárdos osztalék nem szokványos ezen a piacon). De mit nekünk 10 milliárdocska.

Amúgy mi a véleményed arról, hogy Mészáros elhappolta a mátrai erőművet az állam elől, kiszívta a belerakott pénzt, majd a maradékot túlárazva megvette az állam, hogy majd bezárják sok pénzért? Látom kerülöd ezt a kérdést, legalább konzekvens lennél épp csak egy kicsit...

Olyat se láttunk még soha, hogy egy piaci cég az aktuális részvényárfolyam felett vett volna meg egy másik céget, ugye.

Részvényárfolyamról szó se volt, de mindegy is.