Úgy látszik az osztrákok másként gondolják. Miért?
Ha direkt levágod a mondatom végét, akkor ideírom ismét: az, hogy az osztrák állam tulajdonában lévő cég vette meg, korántsem jelenti azt, hogy az osztrákok jobban üzemeltetik, mint egy magáncég, annyit jelent, hogy az osztrákok jobban üzemeltetik, mint a magyar állam. És ahogy írtam volt, a légitársaságot azt osztrák állam se tudta üzemeltetni, időben kiszálltak, nyereséggel. Most nekik rossz ezért?
Most azt mondod, hogy a piac nem volt képes életben tartani egy stratégiai jelentőségű vállalatot? Erről beszélek én is...
Lehet, hogy nem is volt stratégiai jelentőségű egyik sem? Végülis megvagyunk a Malév és a magyar vasúti teherszállítás nélkül is. Ha pedig annyira fontos lenne, csak céget kellene rá alapítani, semmi nem tiltja.
Amúgy mi a véleményed arról, hogy Mészáros elhappolta a mátrai erőművet az állam elől, kiszívta a belerakott pénzt, majd a maradékot túlárazva megvette az állam, hogy majd bezárják sok pénzért?
Nem sokat. Lassan abba is hagyom a válaszolgatást, mert piaci cégnél dolgozni is kell :)
Á! Nahát.
Egyetlen ajánlattevőként?
Egyetlen.
Mi a nemzetstratégiai jelentőssége a tulajdonszerzésnek?
Ezt megválaszolhatnád, ha már ennyire ismerője vagy a nemzetstratégiai jelentőségű cégeknek.