( _Franko_ | 2020. 10. 21., sze – 14:07 )

Más lenne a leányzó fekvése, ha az un. "Igazságbeszéd" nem arról szólt volna, hogy "4 évig nem csináltunk semmit".

Á, szóval neked alapvetően politikai problémáid vannak kifejezetten ezzel a dologgal és nem általános érvényű gazdasági alapokon vitázol, így már más a leányzó fekvése. Miért nem ezzel kezdted?

Az a baj, hogy Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit ők csináltak. Egy rövidtávon nyereségessé tehető céget aprópénzért elkótyavetyélni? Miközben még az államadósság is nő? Nyilvánvalóan végighazudták az utolsó másfél, két évet.

A Malév is rövidtávon nyereségessé tehető lett volna, nem? Kár, hogy 100 milliárd forintot kellett belepumpálni, hogy egyáltalán életben maradjon, amire egyik régiós versenytársánál se volt szükség. Pont ilyen állapotban volt a teherszállítási üzletág is, csak abból sikerült időben kiszállni.

Ha akkor az urak vették volna a fáradságot és méltóztattak volna dolgozni (ezt úgy hívják, hogy munka, azért választjuk és fizetjük őket), akkor lehet a Cargo ma a magyar államnak termelné a nyereséget.

Ahhoz nem csak állami tulajdon kell, hanem szakértelem is. Na, abban viszont jelentős hiány van. Amúgy mi a véleményed arról, hogy Mészáros elhappolta a mátrai erőművet az állam elől, kiszívta a belerakott pénzt, majd a maradékot túlárazva megvette az állam, hogy majd bezárják sok pénzért? Ha már áthúztuk a döglött lovat politikai pályára.

Az, hogy akkoriban a modernizálás helyett elkótyavetyélték az állami vagyont miközben a heréjüket vakarászták unottan, az a mai napig megbocsáthatatlan. 

Így van. És? Változott valami ezen a téren az állam működése kapcsán?

És így vissza is loopoltunk a szálban. 

Hogyne. Apropó, mi a véleményed a Telenor 25 százalékának kissé túlárazott megvételéről?