( Ritter | 2020. 10. 20., k – 17:15 )

_Fail_

Tehát legalább egy teljes üzleti éve volt a Máv Cargonak önállóan. 

"Az osztrák szövetségi vasútnak (ÖBB) 2008-ban értékesítette a szocialista-liberális kormányzat a céget, s ezzel együtt a magyar vasút egyetlen üzletileg is eredményes ágát, a teherszállítást. A privatizációt az akkor ellenzéki Fidesz elfogadhatatlannak minősítette. Az osztrák Rail Cargo Austria és a GYSEV Zrt. konzorciuma 102,5 milliárd forintot fizetett a MÁV Cargo részvényeiért, és öt év alatt 43,5 milliárd forint fejlesztésre vállalt kötelezettséget.

A privatizáció kapcsán nagy feltűnést keltett, hogy a Rail Cargo Austria elnökségi tagja, Gustav Poschalko 2007 júniusában megbízási szerződést kötött a Geuronet Bt. budapesti céggel, illetve annak képviselőjével, Gulya Andrással, és a MÁV Cargo vételárának 1,75 százalékát (6,6 millió eurót, kétmilliárd forintot) ígérte oda sikerdíjként.

Az ügyben Ausztriában indult büntetőperben – amelyben az osztrák tehervasút akkori vezetőjét felmentették a hűtlen kezelés vádja alól – azon folyt a vita, végzett-e érdemi tevékenységet Gulya András, a Geuronet Bt. résztulajdonosa. Az is felmerült, hogy a sikerdíjat valójában magyar politikusoknak, döntéshozóknak szánták. Az ügyben folytatott jogi eljárások Magyarországon sem vezettek eredményre. A Geuronet Bt.-t júliusban törölték a cégnyilvántartásból – írja szerdai számában a lap."

https://hvg.hu/gazdasag/20161026_mav_cargo_visszavasarlas

Eddig hiteles forrásokkal és ellenzéki beállítódású hírportálok cikkeivel támasztottam alá az állításaimat. Te források nélkül, nagyjából egy okoskodó szakmunkás színvonalán írsz minden alapot nélkülöző állításokat. Ez így nem vita.