( _Franko_ | 2020. 10. 20., k – 15:49 )

Te tettél egy (egyébként téves) állítást, neked kellene forrást adnod. De tessék: "tavaly 2,8 milliárd forint adó előtti nyereséget termelő társaság"

Mint írtam volt: "nem volt nyereséges a MÁV teher üzletága (sem), úgy volt "nyereséges", hogy más MÁV területek viselték a költségeinek egy részét" és persze fenntarthatatlan volt, egy vagyont rá kellett volna költeni, csak nem volt miből. Növekedett a MÁV egészének éves vesztesége a Cargo leválasztása után?  Összemérhető a MÁV egészének vesztesége a bármikori teherszállítás nyereségével? Nem is egy nagyságrend a kettő...

Rail Cargo Hungarianál sajnos nincs elérhető éves jelentés, Mav Cargo időszakból. 

Kac-kac, azért, mert a Rail Cargo Hungária előtt nem működött érdemlegesen a MÁV Cargo, kezdetektől fogva azért hozták létre, hogy el lehessen adni, átlapátoltak bele mindent, ami Cargo specifikus és ezt a spagettit megpróbálták eladni. Jók ezek a mítoszok, csak a valóságtól messze vannak...