( LCoder | 2020. 09. 29., k – 12:23 )

Az igazi gond az, hogy egy rakás játék saját, egyedi játékmotorral megy, ami finoman szólva nem mindig van agyontesztelve. Ez mondjuk szerintem a játékok nagy részére igaz - a gyártók az utolsó coderen és teszteren is próbálnak spórolni, plusz határidők... A végredmény pedig az, hogy a játék az X. patch után is el tud jutni egy adott hardveren egy adott ponton arra hogy fejreáll.

A legviccesebb ebben a kategóriában a Gothic3 volt - egyszerűen fel nem tudom fogni, hogy azt abban az állapotban hogy engedhették ki emberek közé... Aztán volt olyan is, mint a SpellForce2 amivel eljuthattál egy adott pontig (jó lineáris volt), na onnan aztán nem volt tovább...És mindez a játék közepe táján. Mostanság a King's Bounty első részeivel játszom (Warriors of the North, Legend), az amúgy megy fasznán linuxon is - de van olyan kombináció ahol fixen elszáll, és persze gép és szituációfüggő hogy hol.