( Friczy | 2020. 08. 07., p - 13:55 )

Magát az appot nem ismerem, UPC előfizetőként érint engem is a változás. A napokban felhívtak a Vodafone-tól hosszabbítás ügyben (UPC régi szokása volt, hogy évente hosszabbítottak határidős szerződést, a 'listaár' horror volt, ehhez képest a határidős szerződések jók voltak.

Sajnos, ahogy látom, a szolgáltatás - számomra - rosszabb irányba megy. A UPC minden TV csatornát beküldött a koaxon, és amire volt előfizetés, azt dekódolta (CI+ modul vagy Horizon box), amire nem, nem. A Vodafone TV klasszikus IP TV, vagyis külön settopbox nélkül eleve nem működik. És hiába van nálam elosztva a koax több helyre, ahova nem megy Ethernet, oda nem fogok tudni TV-t tenni. A UPC az alap csatornakínálatot kódolatlanul is elküldte, ezt eddig ki is használtam, az egyik szobában korlátozott csatornaválasztékkal, de lehetett nézni az adást, ennek várhatóan a jövőben vége (az ügyintéző még nem tudta megmondani, hogy mikortól). Amikor megkötöttem az előfizői szerződést a UPC-vel, a csomagban volt vezetékes telefon is (tudom, idejétmúlt szolgáltatás), ráadásul úgy, hogy minden belföldi vezetékes számot lehetett ingyen hívni. Ezt azóta is kihasználjuk, vidéki rokonokkal kapcsolattartás ingyen van. Ahogy nézem a Vodafone választékát, a vezetékes telefon nincs közte, tehát ez is ugrik.

UPC felvevős Horizon Box helyi HDD-re mentette a felvételt, addig tartottam meg, amíg jólesett. Vodafone TV esetén a megőrzés központilag van (ha nincs net, nincs visszanézés sem), viszont 90 nap után mindenképpen törlődik. (tény, általában nem tartottam meg ennyi ideig a felvett műsort, mégis korlátozás)

Sajnos Digi nincs azon a környéken, ahol én lakom, a T-hez meg végképp nem szeretnék visszamenni, de úgy érzem, nem jártam jól a Voda felvásárlással.