( st3v3 | 2020. 08. 05., sze – 14:27 )

Retek, csöves, húgyszag

Ehhez az utazóközönséget kell megnevelni:

A bkv-n közlekedő összes embert akinek nincs jegye szépen le kellene szállítani (nem, a népszerű gondolattal ellentétben nem magától értetődő, ingyenes szolgáltatás) akár csöves az illető akár nem. Aki szerint "de hát hadd melegedjenek ott télen stb" az nyugodtan kínálja fel a saját otthonát ilyen célokra. Akik olyan részegek, hogy láthatóan behánynak azok meg nem kell engedni felszállni az éjszakaira. Ezen valamelyest segített a "biztonsági szolgálat" nevű történet, már ahol vannak..

késés

Ezen a téren amúgy fontos lépés volt a futár (már ami megvalósult belőle).

A kötött pályásoknál elég jó a helyzet, leginkább egyéb forgalomtechnikai akadályozó tényezők miatt van késés, lásd

https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/02/21/villamossinekre-hajtott-egy-autos-budapesten/

https://www.origo.hu/itthon/20200307-elakadt-a-villamossineken-egy-elektromos-auto-a-lanchidnal-kepek-video.html

https://hvg.hu/cegauto/20200419_Ismet_a_villamossinek_kozott_vesztegelt_egy_auto_Budapesten

és ezek csak a google első találatai a témában :). És ami ilyenkor történik az kihatással van órákkal később is egy csomó másik vonalon mire a torlódások / terelések miatt minden helyreáll.

És akkor még nincs szó balesetekről ahol helyszínelnek stb.

A bkv számlájára azt szoktam írni amikor pl felújításról nincs rendes előzetes tájékoztatás és hasonlók, de ezekben a Vitézy(+ korábban a VEKE)nevével fémjelzett BKK elég sokat fejlesztett. Kár, hogy Tarlós egyik (ex VEKE-s) tanácsadója olyan kisstílű volt és ennek a fúrás-faragásnak leginkább a BP-i közlekedők látták kárát..