( prion | 2020. 08. 04., k – 15:16 )

szerintem elég jól belőhető mi ilyen. esetleg a luxus név nem annyira jó, hanem legyen értelmetlen kiadás, vagy pazarló kiadás. olyan kiadásokra gondolok, ami mondjuk egy cégen belül elkövetve verseny hátrány lenne. vagy úgy is megfogalmazhatom, hogy ha van a két közösség és az egyikben ilyenre költenek a másikban meg valami másra, akkor az egyik közösség erősebbé válik. pl. ha a falakat havonta újra festik, akkor az nem egy jó kiadás, mert nem változtat a dolgokon pozitív irányba. vagy ha embereket bérelnek, hogy sorfalat álljanak a folyosón. és igen egy drága óra is ilyen. a hűtő gép pedig nem ilyen, mert hatékonyabbá teszi a működést. a reszelt sajtnak is lehetnek jól megfogható előnyei. lehet vannak olyan esetek ahol nehéz dönteni, hogy mi OK mi nem, de nagyon sok szituációban nem nézőpont kérdése ez a dolog.