( leviske | 2020. 08. 04., k – 14:56 )

Szerintem egy olyan gyártó, ami nem képes a saját, több tízezer euróért kínált eszközéhez kompatibilis akkumulátort biztosítani 20 évig, annak nem kötelező ilyen termékeket árusítania.

Maga a 20 év garancia meg szerintem nem irreális, ha esetleg kap egy olyan megkötést, hogy rendszeres gyorstöltés esetén feleződik. Iszonyat mennyiségű elektronikai hulladékot fogunk előállítani pár évtizeden belül, ha a gyártóknak megfelelő lesz az is, ha 5-7 évig bírja egy autó teljes akksicsere nélkül. Márpedig abban a világban, ahol a BMW bevállalja a kigyulladásokat az olcsóbb alkatrészek kedvéért és még be is lebegteti annak a lehetőségét, hogy az autóba szerelt funkciók előfizetésért cserébe lesznek elérhetőek, egészen valószínű, hogy hamar kezdenek majd az akku élettartamán spórolni. A Nissan eleve azzal kezdett. :D