( wowbagger | 2020. 07. 14., k – 15:38 )

Azért tök jó hogy így látatlanban felcímkézel/összemosol a notórius "garanciáztatókkal". Szoktam vigyázni a kacatjaimra és akkor most neked is leszögezem, hogy semmilyen rendellenes behatás nem érte a fülhallgatót.

A garancia nekem azt jelenti, hogy a gyártó azt állítja a termékéről hogy elég jól és jó minőségben rakta össze azt, hogy az elvárható gondossággal használt terméke legalább a vállalt garancia végéig teljes értékűen (a termékleírásnak megfelelően) működni fog.

Az pedig, hogy a gyártó jelen esetben önhatalmúlag címkéz fel, hogy kárt tettél a termékében, és ennek mentén diszkvalifikál, eléggé felháborító/sértő.

Továbbá arra egy alkalommal sem hivatkoztak a support részről, hogy a készülék még működik, és ez csak közmetikai dolog.

Akkor az okfejtésed nyomán ha esőben kimennék vele futni és a beázás miatt elromlana, akkor a működőképesség megszűnte miatt jogosan gariztathatnám?