( Dosika | 2020. 06. 10., sze – 13:33 )

UK hotelben vagyok menedzser. A cegunk ujjlenyomatos beléptetést használ, jól bevált, megbízható. Ez integrálva van a payroll rendszerbe, ahol a menedzserek látják a beosztást és hogy Amálka valósan mettől-meddig volt bent (ez valamiért könyvelési/HR szempontból is fontos minimálbéres alkalmazottaknál, de nem tudom miért). Továbbá valahogy a rendszer integrálva van a tűzjelző központba, és ha riasztás van nyomtat egy listát azokról a dolgozókról, akik az épületben vannak.

Bar tudom nem a te dolgod, de ezt a problémakört menedzsment szempontból lenne érdemes megközelíteni. Elsőként tisztességes fizetés, amíg ez nincs, minden más csak tűzoltás. Ha ez megvan, lehet válogatni és azokat felvenni, akik nem lógnak el munkaidőben. Szobaasszonyok munkabeosztása elég jól tervezhető. Nálunk megvan, hogy egy szoba takarítása legyen mondjuk 26 perc, 16 szobát ki tud takarítani egy műszak alatt. Menedzser figyeli a forecastot, hogy hány utazó szoba van, és az alapján hívja be az embereket.

Kereskedelemben láttam olyan megoldást, ahol mobil app-al kellett be és kicsekkolni munkaidőben, de hogy pontosan hogy működött nem tudom. (talan csak helyi wifin lehetett, esetleg QR kod scan, passz)