( persicsb | 2020. 06. 05., p – 19:04 )

Nem, hanem azt exportálod wikiből. Azt, amilyen módon írod a dokumentációt (pl. asciidox, docbook, latex, bármi, ami textfile és verziózható gittel és bejáratott fejlesztői eszközökkel code reviewzható), meg az, hogy milyen módon adod át (sablon alapján generált, így formázásilag biztosan konzisztens PDF) az két tök külön dolog.

Más a content authoring (ahol korrektúra kell), meg más a content publishing (ahol meg az egységes formázást eszközzel kényszeríted ki). Mind a kettőre vannak a saját területükön profi eszközök. A Word mindkettőt tudja, felemásan.

Ha profi akarsz lennni, akkor szétválasztod a content authoringot a content publishingtől. Így működik már 500 éve a könyvkiadás is, meg minden - piszkozatok, draft anyagok vs végleges kiadott anyagok, nem véletlenül van ez így professzionális tartalom és kiadványszerkesztésnél.

Csak éppen a WYSIWYG szerkesztők el akarták hihtetni az emberekkel, hogy lehet ezt egyszerűbben csinálni, de közben nem veszik észre a használók, hogy mi az, amit elvesz az eszköz - a fókuszt. A megfelelő helyen és megfelelő eszközzel kell a tartalmi elemekre fókuszálni és azt létrehozni, és más eszközökkel kell a formai elemekre fókuszálni és azt létrehozni. Ezt a professzionális dokumentumkiadók mind tudják, ezért választják szét a folyamatot.

Ahol én szép, egységesen formázott, jól strukturált műszaki dokumentációt láttam és dolgoztam,az egyik sem Worddel készült, hanem céleszközzel, például DocBook, AsciiDoc, LaTeX stb.

Szerinted itt a fórumozók közül csak te láttál már sokszáz oldalas, egymásra hivatkozó dokumentumokat?