( gelei | 2020. 05. 28., cs – 11:15 )

Van, ahol ezt a fajta, a user úgyis hülye ne mutassunk meg neki semmit akkor se ha amúgy kiváncsi lenne rá jellegű gondolkodásmódot sikerült már tökéletesre fejleszteni. a "Something happened" feliratokkal.

Nálam egy ideális világban úgy nézne ki a hibakezelés, hogy a user kap egy nagyon tömör, számára is érthető és actionable jelzést ("tegyél még papírt a nyomtatóba", "elfogyott a szabad terület, helyezz át valamit egy külső merevlemezre"), vagy ha nem megy, akkor legyen egy something happened, és keletkezzen az event logban egy entry a részletes leírással, amit a power user / helpdesk / Pistike meg tud nézni. Ez pl. lehetővé tenne olyan advanked feketemágiát, hogy mondjuk ha a családtagok gépén bejegyzés lesz a logban, akkor azt én is megkapom, és tudok nekik telefonon segíteni, és nem lesz olyan, hogy "mit ír ki?" - "ja, már leokéztam".

Ha egy OS olyan hibát ír ki, amit a nagymutter nem ért meg, akkor az nem való otthoni használatra.