( _Franko_ | 2020. 05. 26., k – 09:19 )

Az asszony attól retteg, hogy ő nem látja át a működést és ha bármi gond van, akkor nem tud hozzászólni.

Ezt a részét továbbra se értem és még mindig úgy gondolom, hogy valamit rosszul csinálsz.

Átlagember úgy van a dologgal, hogy ha a kazán kiír egy hibakódot, akkor felhívja az oldalán található telefonszámot és majd kijön egy fűtésszerelő, teljesen mindegy, hogy mennyire komplex a rendszer; a fűtés állítására van két gomb vagy egy tekerő, a laikus felhasználónak ezzel kell találkoznia: zöld/sárga/piros lámpa a rendszer high level állapotáról és egyszerű beavatkozási lehetőségek. Mivel ez nálad hasonló, ezért gondolom nem a fűtéstől retteg.

Minden másra is ez kellene legyen, nem tudom, hol rontod el, de valószínűleg nem egyszerű a kezelése vagy a visszajelzése a dolgoknak és nem egyértelmű, hogy mikor mit csinál a ház, mire hogy reagál, illetve nem lehet könnyen beavatkozni a ház viselkedésébe.