( wpeople | 2020. 05. 22., p – 18:38 )

Gondolom, h hivatalosan magasabb áron nem adhatnák tovább uis továbbértékesítést szinte minden ilyen szerződés tilt.
Az, hogy továbbértékesített távközlési szolgáltatás - mint mondjuk egy irodaházban - ez egy dolog. Az, hogy veszel 1000 SIMre előfizut 5000ért, majd 7000ért továbbadod, ezt még az okosabbak is úgy csinálják, hogy "klubtagsághoz" kötött, az ár azonos, csak mellé kell fizetni a klubtagsági havidíjat...

"rágörcsölnek a későn fizetésre" - most őszintén... van mondjuk 20% hasznuk, egy havi nemfizetéssel fél éves árrésüket bukják, mert a nemfizető(k) helyett rendezik a számlát, hogy ne rántsa magával az egész flottát... A mobilszolgáltatónak megvan az apparátusa a behajtásra, egy nagyságrendekkel kisebb cég nem nagyon tud ilyennel érdemben foglalkozni.

ps: hallottam már olyat, hogy pl Telenornál egyik flottás kártya hasított amikor másik flottás kártyán éppencsak csorgott a net. Egymás mellett időben és térben is... A szolgáltató szerintem gond nélkül tudja differenciálni a flottákat egymástól, igy szerintem hihető, hogy what you pay is what you get.