( TCH | 2020. 05. 09., szo – 17:29 )

> Na ez az az implikáció, aminek nincs értelme. Nincs logikai kapocs a kérés, hogy ne használj reklám blokkolót, mert az nekik rossz, és az mondatod másik fele között (tehát hogy ez életképtelen üzleti modellt jelentene, vagy azt, hogy ez nem igaz, és valójában nem baj nekik a reklámblokkolózás).

De van, csak te nem érted, vagy nem akarod érteni. Eddig vagy ötször mondtam el: ha külön kérniük kell - és feltételezzük most, hogy igazad mondanak és tényleg kell - akkor az azt jelenti, hogy annyian használnak reklámblokkolót, hogy ezt külön kérniük kell, azaz nem működik a modelljük, mert az emberek nem kérnek a reklámmocsokból.

> Olyan ez, mintha azt mondanád, hogy ha valahol megkérnek, hogy légyszives ne lopj tőlük, mert az nekik nem jó, azt jelentené, hogy életképtelen az üzleti modelljük, vagy hazudnak neked.

Na, mi van, megint lopás az adblocker? Egyel lejjebb, meg azt mondod, hogy nem az. Össze vissza beszélsz.
Nem, az adblocker nem lopás. Ott volt a kenyeres analógia, hát tessék, jóétvágyat. Kitették a kenyeret az embereknek, azok meg elviszik, becsukott szemmel, ők meg hiába kiabálnak, mert az emberek befogják a fülüket is. Nem kiváncsiak az agymosó reklámokra. Amennyiben igazat beszélnek. Ha igen, akkor kérlelhetik az embereket és vádaskodhatnak, hogy ez lopás, de nem az. Az ő modelljük rossz. A reklám maga rossz. Lehetne talán jól csinálni, de ahogy csinálják az rossz.