( _Petya_ | 2020. 04. 30., cs – 01:05 )

Nekem is QC35 van, a hangja tényleg elképesztően jó, nagyon szeretem, a zajszűrése is jó, Skype-hoz headsetként is hibátlan.

A párnája kezd elfáradni így 2 év után, akartam gyárit rendelni, de nem nagyon sikerült kontaktot találnom, te honnan rendelted?

Viszont aki gondolkodik Bose termék vásárlásán annak figyelmébe ajánlom ezt a thread-et: https://community.bose.com/t5/Around-On-Ear-Headphones/QC-35-I-is-Turning-On-By-Itself/td-p/106140

Röviden, van egy gyártási/tervezési hiba a QC35-ben (sőt valósziínű a QC35 II-ben): a ki/be kapcsolója nem bírja a merőleges terhelést, ennek hatására meghajlanak az érintkezői, aminek az a hatása, hogy nem lehet kikapcsolni. (mivel nem fizikailag a tápot kapcsolja, hanem csak egy bemenete a mikrokontrollernek, ami elküldi sleep-be...) Folyamatos merőleges terhelést meg úgy kap, hogy a tokjában a kis zseb ahol a kábeleket tartod, az pont a kapcsoló fölé esik, tehát aki tokban tartja, főleg ha táskában hordja, annál borítékolható hogy előjön a probléma.

Gondolom nem kell mondjam milyen idegesítő egy kikapcsolhatatlan bluetooth audio eszköz, különösen az elején amikor még nem permanensen bekapcsolva marad, hanem magától bekapcsol időnként. Én napokig kerestem miért szűnik meg néha magától a zene a gépemen, miért szakadnak meg spontán a telefonhívások: hát a QC35 bekapcsolt a táskában :)

Tehát, nekem is előjött, garancia időn belül ingyen cseréik, utána elvileg nem, gyakolatilag ha szerencsésebb országban laksz ahol van Bose képviselet,  akkor a telefonos supporttal többszöri hívás, veszekedés, főnök odahívása stb. után hajlandóak ingyen cserélni, de ha nem veszekszel akkor elhajtanak azzal, hogy 10% discount-al vehetsz egy újat. Nálunk persze nem cserélik, nem javítják, kuka, így jártál.

Ez a hiba egy teljes visszahívást is megérne, vagy legalább ha előjön gari után akkor is szó nélkül ingyen cserét. Én legalábbis ezt várnám egy 100k-s prémium terméktől, aminek egyértelmű gyártási hibája van.

Mindenesetre a hiba javítható, aki kicsit ért az elektronikus cuccok javításához, az szét tudja szedni, illetve cserélni is lehet a kapcsolót pár száz forintból, én is kicseréltem, a fenti thread-ben leírtam hogyan.

Akinél még nem jött elő, az ha jót akar akkor ne tartsa a tokjában, vagy ha muszáj akkor fordítva csukja össze, akkor nem annyira nyomódik a kapcsoló...

Egyébként elgondolkodtató, hogy ha a Bose-nál ilyen a support akkor legközelebb, vagy egyáltalán valaha veszek-e, vagy ajánlok-e másnak Bose terméket...

Petya