( rascy | 2020. 04. 02., cs – 10:21 )

Mindenkinek köszönöm a válaszokat és nem sértődtem meg. :)

Mivel nem voltam elég részletes néhány infó még pluszban.
Illetve nem panaszkodó témának szántam csak érdekelt, hogy járt-e már hasonlóan más is.

A nagyobb partneremnek külön szerződése van a szolgáltatóval, tehát ezen a téren engem most nem terhel veszteség.
Még az indulásnál kértem hogy egy másik szolgáltatóval is szerződjenek le, ahova a napi mentéseket és a teszt-et rakom.
Tehát domain átirányítással némileg orvosolható lett volna a probléma, csak ugye nem tudtam mennyi ideig tart a javítás,
amiről telefonon sem tudtak tájékoztatást adni.

Szerintem pont határeset van, hogy egy nagyobb rendelkezésre állású rendszert tegyünk össze.
Nehéz pontos adatot mondani hogy mennyi veszteség van ilyenkor, mert ha valaki tudja a telefonszámukat, akkor az a rendelés beérkezik onnan.
Tehát most mérlegelni fogunk / fognak.

Úgy számolom sérült az éves 99.9% rendelkezésre állás, ezért a szolgáltató felé megírtam hogy kérek részletes tájékoztatást.
Bár szerintem az lenne ilyenkor elvárható, hogy automatikusan kapjak egy e-mailt, hogy elnézést kérnek és blabla bla.

A saját VPS-emen lévő partnereknél már nem ennyire kritikus a helyzet.
Ott "lenyelik" ha fél napig nincs levelezésük.