( Ajnasz | 2020. 04. 01., sze – 09:05 )

Kutya se nézi a tanúsítványt, azt se tudják, hogy mi az (megkockáztatom az informatikusok többsége sem) és ez nem is dolga a felhasználónak. Hogyan is várhatnánk el, hiszen az emberek nagyon keveset tesznek azért, hogy biztonságban legyenek az interneten. Mindenhol ugyanaz a jelszó 10 éve, ami lehetőleg rövid és fel van írva cetlire, a biztonság kedvéért - és ez csak a jelszó. Mit is tudnak ők arról, hogy plain text, titkosítás, jelszótörés, kiberbiztonság? Pont annyit, amennyit a filmekben látnak.

Egy kis kedvességgel hatnak az emeber szívére, elmondják, hogy ez egy soha vissza nem térő alkalom, és nagyon gyorsan kell neki a pénz azért ilyen olcsó, másik vevő is itt áll a ajtóban, meg ki tudja mi minden. Az ember fáradt, siet vagy csak nagyon jól eladják neki a lakást, ezért figyelmetlenné válik és már nem is törődik semmivel, csak szeretné, hogy az övé legyen, hogy nyerjen.

Szerintem ne tegyünk úgy, mintha ez annyira nagy ritkaság lenne. Film is elég sok készült már hasonló témában, és a cégek is pont ugyanezt teszik, csak ott marketingnek hívják. Az, hogy ez 30 millába került a usernek, hát ez különösen nagy haszonnal járt. :)