( SzaCsaJo | 2020. 03. 29., v – 00:44 )

elearningret lehet jól meg rosszul is csinálni ahogy sok mást is. Elearningreztem én már úgy, hogy az egyik monitoron futottak a kérdések a másikon meg a válaszok :D  lexikális tudás vs  gondolkodás.

Az itteniek általában a jobb iskolákra látnak rá. Nem arra ahol apuka, a gyerek matek füzetével gyújt be. 

Egy ötven x éves magyartanár aki most találkozik először a moodléval, egy tanulót sem tud hozzáadni az osztályhoz csoporthoz nem hogy feladatott kiosztani, főleg nem differenciáltan. A diákok jobban ismerik nála a rendszert. (lehet hogy látta de kit érdekel)

Discord a tanulók jó része készség szinten használja (együtt nőttek fel), a tanár nem. Itt előjön egy olyan gond is, hogy van tanuló aki el volt tiltva a géptől (szigorú szabályok közt használhatta) na neki ez szintén kellemetlen. Meg ahol hasonló megfontolásokból 3 gyerekre jutott egy gép. Van ahol 2 gyerekre jut egy szoba és van otthon még két szülő. 

De majd az érettségin kiderül, meg a szakmai vizsgákon. Ott már kevés lesz a tanárok lelkesedése. Oda kell az állam is. 

Értsd van ahol szerintem jól használják de ott volt alap, és van ahol a gyerek bescannelt könyv lapokat kap.