( Gyuszk | 2020. 03. 26., cs – 14:19 )

A teljes Azure -ra vetítve az O365 által igényelt erőforrás töredék lehet, mert végtelen sok más kisebb és nagyobb ügyfele van az Azure-nak. Most a világon nem minden egyes online szolgáltatásra nőtt meg extrémen az igény, de az O365-re vélhetően igen (tömeges online oktatás világszerte).

Ebből a logikából kiindulva két dolgot tudok elképzelni:

- az O365 nem skálázható megfelelően, és gyorsan ki kell találniuk, hogy hogyan lehet jobban skálázódni

- az O365 skálázható megfelelően, de az Azure-ban nincs elég tartalék szufla, hogy ezt megtegyék

Természetesen a részleteket nem fogják elárulni, én se árulnám el, ha az én cégem szolgáltatása vagy cloud providere égne :)

Ugyanakkor pl. az AWS-nél hasonló sztori nem érkezett. (pedig ott is sok-sok óriási ügyfél van)