( rpsoft | 2020. 02. 23., v – 10:23 )

Úgy szolgálja a biztonságot azon a szakaszon kívül, hogy feltűnik az embereknek, hogy nem mentek gyorsan, és mégis szinte ugyanannyi ideig tartott az út. A kis gyorshajtás, ha utánaszámolsz, nem eredményez olyan nagy időmegtakarítást, az csak illúzió. Ha lemész a Balatonra, az 100 km, 130-cal az autópályán kb. 46 perc. 150-nel 40, a különbség smafu.

Azt pedig nem hiszem, hogy a videóban levő Mustangoshoz hasonlók a waze-t nézve mennek 200-zal. Nem, ő beárazta a kockázatot, leszarja. Ilyen agresszív vezetésnél a belehalásnak is van esélye, az sem érdekli. Azt nem tudom, hogy vele lehet-e valamit kezdeni, de ha azt mondod, hogy az egész emberiségre nézve nem működik az oktatás, akkor az egy nagyon pesszimista vélemény, akkor megette a fene az egészet. De azért nem ez a helyzet. Pl. a dohányfogyasztás a fejlett országokban csökken, Amerikában 1965 és 2006 között megfeleződött.

Az eltiltásoknál: nyilván az eltiltás idejében figyelembe kellene venni, hogy mekkora gyorshajtás volt. Akkor valószínűleg a Suzukisnak nem teszed tönkre a megélhetését, csak idén arra veszi ki a szabadságát, hogy otthon ül, és nem vezet, az meg, aki egy Maseratival ment 200-zal, az amikor visszakapja a jogsiját, viheti is a Maseratit veteránvizsgára :)

Amin még lehetne változtatni, az a korrupció. Azért hall az ember olyanokról, amikor valakit megállítanak enyhe gyorshajtásért, aztán kiderül, hogy a forgalmi otthon van, a jogsi lejárt, 1-2 sör lecsúszott, és némi készpénz tulajdonosváltása után mehet.