( carlcolt | 2020. 02. 20., cs – 12:44 )

Igen.

Igy maximalizalja a bevetelt. Userek jelentos %-a ezert boviti az icloudjat, csak ne jojjon az a buzi "tele az icloud" uzenet tobbet.

Hihetetlen hogy egy IT-sokkal teli portalon alapveto UX fogalmakat, mint pl opt-in es opt-out kozti kulonbseg kell magyarazni. Mindezt azert, mert az itteni IT-sok nagy resze annyira szuk latokoru, hogy odaig lat, hogy "de hat en megtalaltam a kikapcsologombot". Az Apple-hoz hasonlo cegek (incl. Google) meg maximalizaljak a profitot szolgaltatasbevetelbol, olyan szolgaltatasokert, amikre a usereknek amugy semmi szuksege nem lenne, ha nem lenne szandekosan ennyire gusztustalan a UX.

Az Apple-tol azert kulon szomoru ez, mert par evvel ezelott pozitivabb UX patternekben evtizedekkel a konkurenciai elott jart.