( zeller | 2020. 02. 15., szo – 13:38 )

" 5G, 4G" - lefedettség? Előfizetést kire terheled rá? Ki frissíti és milyen formában a sebességkorlátozási adatokat? A Jóskapista, aki kirakja a táblát,  vagy a megbízó? És mikor? Ha nincs kint tábla, akkor milyen alapon történik a korlátozás? csak mert valaki beírta, hogy ott annyi? (Lásd egy taliga Android-os telefon+vaze gyalog az út szélén, gyalogtempóban húzva = qrva nagy dugó van...)

" Valoban, ez igy nem 100%-osan preciz. " - szankcionálni, korlátozni "majdnem jó" alapon nem jó. Ha a jelszavad "majdnem jó", akkor is beléphetsz? Vagy akkor csak olavshatod a leveleket, de írni nem írhatsz?

" A regiek meg lassan kikopnak. " - ezért említettem az autók átlagéletkorát... Hamarabblesz jól működő táblafelismerő megoldás, minthogy egy ilyen központilag működtetett korlátozás akár csak éles tesztfázisba kerüljön.

" A szabvanynak megfeleloen az autogyarak gyartjak maguknak, vagy legyartatjak. " - Tehát minden(!) autógyártó? Egy ország miatt nem hinném, hogy mindenki is megcsinálná, azaz globális rendszerben gondolkodsz? Tehát a dé-bantusztáni korlátozás is benne lenne a rendszerben, és a 4G/5G rendszert mindenütt _is_ elérné a motyó? vagy ahol nincs/nem tud hálózatra csattanni, ott nem működne? (A 4G/5G kapcsolódást, ha valaki nagyon akarja, tudja blokkolni...)

Nézd meg egyébként azt,hogy az ABS mikor lett kitalálva, mikortól vállalták önkéntesen, illetve kötelezően az autógyártók, hogy nem hoznak forgalomba ABS nélküli járművet... Ha jól tévedek, globálisan még most sem "must have" tartozék az ABS sem - pedig az a központilag szabályozott sebességhez képest faék egyszerű, offline eszköz :-)