( zeller | 2020. 02. 15., szo – 09:17 )

Tehát folyamatos online kellene lenni, mert a sebességkorlátozások időszakos változását is kell tudnia a motyónak, illetve jó kérdés, hogy a helymeghatározás pontosságát belekalkuláltad-e olyan helyen, ahol 130-as pálya mellett dupla szalagkorlát meg egy kicsivel ott figyel a 80-as lehajtó párhuzamosan.
Ja, és a járművek átlagéletkorát figyelembe véve hány év kellene ahhoz, hogy egy ilyen rendszer az autók mondjuk 2/3-ában megjelenjen? És hogyan? Ha nem a gyártókon lesz "áttolva", azaz 3rd party "modul", akkor azt az autógyártókkal közösen kell szabványosítani, hogy kompatibilitás biztosított legyen, ami onnantól kezdve, hogy "kell", odáig, hogy van beépíthető, szabványos eszköz, szintén több év. És ezt a "modult", illetve a beépítését ki fizetné? Ki ellenőrizné és hogyan?

Nem azt mondom, hogy lehetetlen, hanem azt, hogy a megvalósítása bővelkedik olyan problémákkal, megoldandó feladatokkal, amikre nem biztos, hogy mindenki gondol.