( zeller | 2020. 02. 12., sze – 21:49 )

" Mi az, hogy keri az otodiket " - Nem farokhelyettesítő, hanem autó, ami biztonságosan elvisz a-ból b-be, ha kell, autópályán is bőven jól megy - és nem zabálja fel a MOL napi termelését akkor se, ha odalépek neki. (Na jó, ez utóbbi azért picit árnyaltabb dolog, mert simán 8liter fölé lehet zavarni 100-on, ha autópályán a "ha nem állítanak meg, akkor nem gond" tempóval tolom neki.)
 

Ezt egyébként úgy nevezik, hogy a normális közlekedésre hangolt hajtáslánc, amivel hogy, hogy nem, pont akkor fogyaszt "jól" az autó, amikor betartja a vezető a sebességhatárokat... 700 ló meg má' bocsánat, de mi a ló...nak kell utcai forgalomba? Én egybként limitálnám az utcai forgalomba enegdhető autóknál a teljesítmény és a tömeg arányát _is_ meg a teljesítményt _is_.