( thomasp001 | 2020. 02. 12., sze – 19:22 )

Najó mielött még itt egymásnak esünk elmondom mi a véleményem erről az egészről. Szerintem ugyanazt gondoljuk ám erről a témáról csak kicsit más szemszögből. Oregon hozta fel, hogy idönként auto cserekor előfordul,hogy gyorsan hajt az ember, mert más auto,más menettulajdonságok,más gázreakció, teljesen más úttartás stb stb. Az astrámba minimum 200.000 ezer kilométer hajtottam amikor váltottam. ennyi idő alatt azért vannak ám berögződések a másik autonál kb rápöccintek a gázra aztán egyből ott gyorshajtás. Megbüntetetek, tanultam belőle, odafigyelek azóta. 24 év alatt ez volt az első és utólsó is.

Azt irod :

"Magam részéről úgy, hogy nem csak előre nézek, hanem a tükrökbe is meg a műszerfalra is. Ha több lejjebb veszem a gázról a lábam, ha kevesebb, akkor meg jobban odalépek. Aztán előbb-utóbb beáll. Aztán meg ott van még a GPS is, az is csipog, ha nagyon túllépném."

Hidd /higgyétek/ el én is valahogy így csinálom. Sőt a mostani kocsimban van sebesség limiter és használom is. 3  5 év alatti gyerek apukájaként ha valaki odafigyel az én vagyok.

De azért az vesse rám az első követ aki nem járt igy , hogy 50 helyett megszaladt az autó és 60 vagy 65-el ment, mert azért vezetés támogató rendszer nélkül ez nem egyszerű, tudom mert sokat vezetek.

Arra a 226-al száguldó BMW-sről meg az a véleményem hogy kevés a bünti nagyon. Egy eszetlen fasz. Napi szinten találkozok ilyenekkel.