( _Franko_ | 2020. 02. 11., k – 20:28 )

Mások minősítése helyett válaszolnál arra a mellékes kérdésemre, hogy mi az a banki termék, ami egy bankban 15-20 perc alatt 200.000.000 rekordot termel?

Ja, azt szimplán elírtam mobilról. Kétszer is említettem, hogy napi 16-20 millió rekordról volt szó, szóval értelemszerűen nem 15-20 perc, hanem 15-20 nap alatt termelt 200 millió rekordot, mert hétvégén jóval kisebb a tranzakciószám becsukott fiókok miatt. De szerintem erre te is rájöhettél volna, hogy elírás.

Dobd már le a kártyádat az asztalra vagy a nagy arcodat a sutba!

Szerintem meg te vegyél egy kicsit vissza az arcodból, próbáltál nagyot mondani magas lóról, hogy mennyire hihetetlenül problémás lenne a több évre visszamenőleges tranzakciótörténet, aztán nagyon nem jött be, mert egyrészt több magyarországi bank is képes erre a dologra, még több külföldi,  ráadásul nem olyan nagy az adatmennyiség sem.

Nagyon sok dolgot el tudok fogadni azzal kapcsolatban, hogy miért nem lehet egy banknál több évre visszamenőleg tranzakciótörténetet online az ügyfelek felé kiszolgálni, de azt, hogy technikailag bonyolult vagy drága, illetve azt, hogy jogszabályok miatt nem lehet, azt kurvára nem. Aki IT ember pedig ezen okok mellett kardoskodik, azt bizony körberöhögöm és beteszem a "nagyarcú bankos balfasz" dobozkába.