( SzBlackY | 2020. 02. 10., h – 10:18 )

Ja, akksinál a csere eszköz 10%-a a csere (*bár a nem akciós ár a régebbiek esetén közelíti a 20-at). Ugyanez egy kijelzőre már 40+%. Aminél már sok felhasználó inkább választja a teljes cserét.

És akkor néhány szemelvény az általad linkelt oldalról, ami alátámasztja az alma vállalhatatlan eljárásrendjét:

Az iPhone készülékekben nagyon kevés alkatrész cserélhető minőségbiztosítási okok miatt,

Az iPhone-ok kijelzőcseréjét az Apple külföldi szervizbázisán végzik, így ezt a szolgáltatást 1-2 hét átfutási idővel tudjuk vállalni.

És a legszebb: AirPods: "javítás" garanciaidőn túl és a pótlás elvesztés esetén pontosan ugyanannyiba kerül. Szerinted melyik éri meg jobban? Véletlenül elhagyni és ugyanannyiért kapni egy újat, vagy "javíttatni" a régit. Szerinted javítják a régit, vagy simán adnak egy másikat, tekintve, hogy ugyanannyit kapnak érte, és az egyikkel dolgozni kell (amit egyébként nem is tehetnek, lásd a minőségbiztosítás bullshitet), a másikkal nem?

BlackY