( answ | 2020. 01. 30., cs – 01:08 )

A rendelkezésre állásról tudnék mesélni CIB ügyfélként. Volt hogy a kártyámat sem tudtam használni órákig, ráadásul külföldön. Szerencsére volt nálam egy másik kártya (Erste), pont ilyen eshetőségre. Egyszer az is előfordult, hogy nem fogadta el kódomat. Bementem bankba, előadtam a problémámat, mondták fizetnem kell érte, mert biztos elfelejtettem. Erre adom meg a gépnek (bent a bankban) az új kódot: sikertelen módosítás, ez a jelenlegi kód. Kiküldtek bank elé kártyával, hogy próbáljam meg újra. Nem ment. Utána elnézést kértek és ingyen cserélték. Ugyanígy egyszer megadtam kártyának valami 50e Ft limitet, ki akartam venni 50e Ft-ot és nem tudtam. Bank ügyfélszolgálata azt mondja adjak meg legalább 5-10e Ft-al nagyobb összeget limitnek, mert ez ismert hiba a rendszerben. Ezek után elképzelem milyen tákolmány rendszerük van (amivel valószínűleg nincsenek egyedül, legalábbis amit hallottam olyantól, aki fejlesztett ilyen rendszert másik banknak)

Ja és ha valaki megkérdezné miért nem hagyom ott ezt a szerencsétlent: államnak is végzek munkát és a bürokrácián keresztül átvinni egy számlaváltozást szinte lehetetlen. Címemet kb 3 év alatt tudták megváltoztatni sokadig próbálkozásra, de szerintem még egyes szervezeti egységektől még mindig megy régi címemre levél.

Ja és ez a delay comment annyira nem vicces dolog, mindenki találkozhatott vele ha volt BME-s Neptun gyűjtője régen és nem ahhoz a bankhoz szegődött, akinek a papírját beletették az indexbe az egyetemen az első tájékoztatáskor. Valamint hozzátették, hogy igen ajánlott annál a banknál számlát nyitni, mert BME nála van és más banktól, akár 1 hét is lehet míg jóváírják az utalást..