( toMpEr | 2020. 01. 28., k – 18:53 )

Elég ránézni a webes jelenlétére ezeknek a bankoknak. 3 bankszámlám van, így csak ezekről tudok nyilatkozni:

 - OTP: Ez a legnormálisabb, de gyakran van, hogy 30+mp-ig teker a mobil app, a max 1 hónapos visszanézhetőség a számlatörténetben egy vicc. Tegnap a mobil app órákig nem működött, a webes felület meg hibás jelszó hibát dobott (ma ugyanazokkal az adatokkal belépett)

 - Raiffeisen: Elavult design, max 1 évig lehet visszanézni az utalásokat, sms-es küldözgetés mindenhol, próbáltak rámbeszélni értékpapír befektetést, de kiderült, hogy csak egy telefonszámot tárcsázva lehet a tranzakciókat intézni

 - Gránit bank: Ugyancsak 10évvel ezelőtti design, mobil app megbízhatatlan, utalásokat új partnernek csak a web-es felületen keresztül lehet intézni

Az elmúlt 1 évben mindhárom banknál volt szerencsém személyes ügyéntézést igénybe venni: mindhárom helyről egy mappányi papírral távoztam 1 órás ügyéntézés után. (weben keresztül 5 perc alatt elintézhető lett volna, ha lett volna ilyen opció)