( uid_21239 | 2020. 01. 27., h – 01:53 )

>Nem. Csak önigazolást és vállveregetést vársz, hogy más a hibás. 

En ugyan nem varok igazolast vagy vallveregetest a HUP-on senkitol. Hibas? Hibaztattam en valakit? Nem. A haver vesztett 3 orat az eletebol, a shop meg vesztett egy ugyfelet es visszakapott egy tucat kibontott alkatreszt. Talan mind ket fel tanult valamit.
Engem nem erint az egesz tema, mert -egyetertesben sok hozzaszoloval- en biztos nem allnek neki otthon barkacsolni. En gepet meg on-site service nelkul sem veszek.

Ennek ellenere meg tudom erteni a havert. Kifizette a penzt, de nem mukodott cucc. Tortenet vege. A kornyezeteben senkinek nincs AMD-s asztali gepe, nem talat kolcson procit. De ha lett is volna... Ki az, aki oszinten azt mondja, hogy peeersze, ott a gepem, boritsd szet nyugodtan, vidd. 

En ha veszek valamit, akkor elvarom, hogy a vetelkor a legujabb szoftver legyen rajta. De minimum mukodjon. Azt lehet mondani, hogy ez egy naiv elvaras, de szerencsere a torveny velem van es ha ugy itelem meg, hogy nem azt kaptam, amiert fizettem, mar kuldom is vissza a cuccot.

>[..]mert akkor tudta volna, hogy update kellhet, [..]  akkor készüljön fel arra az esetre, hogy frissíteni kell.

Tehat 2020-ban az az alaplap vasarlas menete, hogy megnezem mi az a proci amit mar a v1.0-as bios is tamogatott es azt pluszba berendelem. Rammal... Aki nem igy csinalja, nem ert hozza. Ezt akarod mondani?