( BehringerZoltan | 2020. 01. 26., v – 09:13 )

Ugye itt az konfliktus, hogy az illető rendelkezett tapasztalattal a gépösszerakásban,  csak azzal az információval nem rendelkezett, hogy változás állt be egy olyan dologban ami korábban magától értetődő volt. Önmagában a BIOS frissítés lehetősége nem utal arra, h ha nem élsz vele akkor nem fog menni az adott procival. Mivel ilyenre a korábbi tapasztalata alapján egyáltalán nem számíthatott ő teljesen helyesen és logikusan járt  el, amikor azt gondolta, h megvesz egy új alaplapot a bele való procival akkor annak mennie kell. Ez eddig mindig így volt. Nem volt oka mást feltételezni.  A szereplő aki tudatában volt annak, h nem lesz jó a dolog, az a bolt. Az hibázott. És én is dühös lettem volna rájuk a helyébe, nem csodálom, hogy visszaküldte nekik a vackaikat. 

Ez a pár ezer forintos szerelési tétel egy mellébeszélés. Először is mi köze van a szerelésnek a BIOS frissítéséhez? Ez két különböző dolog. Miért fizetne valaki az összeszerelésért, ha maga akarja összeszerelni? Ad abszurdum ez a számlán is két külön tétel lenne: az egyik a szerelés, másik a frissítés. És itt csak azért mosod össze a kettőt, h - eléggé elítélhető módon - kisstílű alaknak sikerüljön beállítanod azt akit a bolt hanyagságából ért kár/bosszúság.  Nyilvánvaló ha a bolt felhívja figyelmét a dologra, akkor lett volna lehetőség arra, h megbízza őket a frissítéssel. Ha ezt megtette a volna a bolt, akkor mindenki jobban járt volna.  Egyértelműen ők a hunyók. Megérdemelnék, h megnevezzék őket.