( hajbazer | 2020. 01. 25., szo – 12:18 )

ki gondolta volna hogy erre se lesz válasz. :)

Nem kell türelmetlenkedni, fősodratúkám. Mindenki időben választ kap mindenre.

ncore tud olyat, hogy ha a kocsimban ülve megnyomom a kormányon a voice command gombot akkor megkérem sirit, hogy játsza le xy random számát ami nincs előre letöltve akkor ez meg is történik?

Nem tud ilyet, de senki nem is állította, hogy tudna ilyet. Összemosni egy torrentportál által felkínált szolgáltatásokat egy streaming szolgáltatással, zenelejátszással és hangalapú vezérléssel, majd ez alapján beállítani jobbnak ezt a szentháromságot nettó csúsztatás a részedről. Az nCore egy torrentportál, ahonnan be tudod szerezni a tartalmakat. Az, hogy hogyan játszod le a beszerzett tartalmakat, onnantól a te döntésed. Ahogy az is, hogy a voice command kényelmeskedést választod és kocsikázás közben is szánt szándékkal hallgattatod le magad, közvetítve életed hangfelvételét az Apple alvállalkozóinak.

Emellett, be lehet szerezni előre a kedvenc zenéid és akkor nem szembesülsz azzal a problémával sem, hogy nincs letöltve. Nyilván azokat a számokat kéred Siritől, amiket egyszer már hallottál vagy amiknek tudod a címét, különben nem tudnád kérni.

valamint meg tudod mutatni, hogy hol tudok közvetlenül utalni a kedvenc előadóimnak?

Esetleg tőlük kérdezd meg.

esetleg be tudod bizonyítani, hogy a spotify néhány fillért ad csak az előadóknak?

Megtették már helyettem, csak elfelejtettél utánanézni, mert neked csak az számít, hogy Apple Sirinek dirigálva élvezkedhess vezetés közben. [1]

For example, Spotify pays nearly 70% of their revenue to rights holders, but after that the label or publisher divides money, and what’s left? Well, that would be about $.00029 per play which goes to the artist, according to Alternative Press. When it comes down to Taylor Swift vs. Spotify (or more recently, in the DMCA petition against Google and YouTube which is also about artists being paid fairly), that’s a matter of scraping pennies. Especially for smaller artists who are still working to prove their worth in an incredibly stretched industry.

Szóval, röviden, ugyanaz a probléma streaming-multiékkal, mint a klasszikus lemezforgalmazókkal. Szart se lát belőle az előadó, legalább is azok nem, akinek tényleg szüksége lenne a pénzre, mert a megélhetése múlik rajta. Nyilván egy százmilliós hallgatottságú Adele-nek vagy Taylor Swiftnek már nem múlik a megélhetése rajta, viszont azt sem gondolom, hogy a bevétele nagy részét streamingszolgáltatók által befizetett jogdíj után szerzik.

mivel vagy te jobb a spotifynál? hiszen csak simán ellopod torrentezed a zenéket.

Ha egy előadó számomra értékes és élvezhető tartalmat állít elő, annak megtalálom a módját, hogy minél közvetlenebb módon támogassam. Ennyivel vagyok jobb, mint az átlag Spotify-birkák, akik ezt a pénzt inkább a Spotify-nak adják oda.

teljesen komolyan érdekelne, mitől számít bloatnak a spotify? minden platformon villámgyors a kliensük és szinte 0 erőforrást zabál.

Minimum 100 MB memóriát zabál a desktop kliensük. A kezelőfelülete egy csiligány, webes idealista szutyok, zenelejátszónak pedig olyan kezdetleges, mint egy Windows Media Player. Nulla haladó beállítás.

melyik informatikus megy anyagi csődbe az évi ~20.000 forinttól?

Semelyik.