( _Franko_ | 2020. 01. 22., sze – 15:25 )

Azt miért nem lehet figyelembe venni, hogy az ismerősöm még akkor jelezte az anomáliát, mikor a készülék még 100%-os állapotban volt, de a kereskedő vonta ki magát?

Attól még 100 százalékos állapotban kellett volna tartania a készüléket. Cseréltesse ki a törött üveget saját költségen, ezek után a kereskedő visszaveszi a telefont a 100 százalékos áron, majd az ismerősöd vesz használtan egy törött kijelzős telefont.

Baszki, mondjuk autóval úgy menne a dolog szerinted, hogy veszel egy használt autót, használod, aztán úgy gondolod, hogy motorhibás, visszaviszed a kereskedőhöz, megnézik, azt mondják, hogy semmi nyoma motorhibának, elmész, megtöröd a hátulját, majd valamikor megáll valahol mint a szög motorhiba miatt, és akkor kéred vissza a teljes árát, mert amikor először visszavitted, akkor még nem volt megtörve a hátulja?