( zilahu | 2020. 01. 17., p – 11:02 )

Szerkesztve: 2020. 01. 17., p – 11:09

Nekem a fizetős van, két komolyabb bajom van vele:

  1. A saját kliense tableten borzasztó, gyakorlatilag egy felskálázott mobil kliens és ugye nincs lehetőség más kliens használatára
  2. Nem lehet forwarder email címet hozzáadni a fiókhoz, ami alap lenne pl. ticketing rendszer bekötésre vagy hook-szerű értesítő címek létrehozásához (emiatt megy a kukába nálam hamarosan)

Ezen kívül nem olcsó, főleg ha több felhasználót szeretnék a céges domain-es levelezésre. A jelszóval védett email, meg időben korlátozott  email, amire lehet titkosítva válaszolni akkor is ha nincs protonmailed. nos jópofa, biztos van az a use case amikor erre szükség lehet.

Ja igen, még egy számomra elég zavaró dolog: notification badge-ek kezelése, ha több eszközön vagy. Hiába olvasom el az egyik eszközön a levelet, a másikon még ott virít, hogy X olvasatlan üzenetem van.