( azbest | 2020. 01. 13., h – 16:39 )

Tudom, ha valaki nevén nevezi valaki viselkedését, mentalitását, az személyeskedés, mert akkor rögtön hópihévé válik az illető.  A gonosz cégek nem kérhetnek pénzt, de a melósaiknak fizessenek magas fizut című történet szokott lenni. Amikor gazdasági analfabéták példálóznak azzal, mit kéne ingyen adni. Hasonlóképpen ahogy a bankok szemetek, mert nem adnak magas kamatot, ésa saját befektetésre meg keveslik a hozamot. De a hitel pénznek ne legyen kamata, amit a vállalatok / magánemberek felvesznek, amit a bankok fektetnek beléjük. Mintha nem függene össze a kettő. Mindig megvan ez a kettőt mérce a hasonlóan panaszkodó embereknél... nekik minden jár, de a másik oldal meg dongozzon ingyen, nekik nem jár semmi.

A youtube premium kapcsán a régi apit használó, nem támogatott, azóta kivezetett smarttv felületen jelentek meg reklámok. Gondolom a roku app is a régi megoldást használta. Akkor jelentek meg, ha a sima youtube fiók helyett a fiókhoz társított youtube brand account-tal használták. Még a google+ kapcsán jött be ez a brand accoutozás, meg arra szolgál, hogy ha valaki tartalmat akar egy terjeszteni, akkor az ahhoz tartozó brand fiókot később másik normál fiókhoz lehet rendelni, ha változna esetleg a brand tulajdonosa. 

Azért tudom, mert a firetv-n betöltött smarttv felületnél is volt ilyen probléma. Aztán ahogy kijött rá a hivatalos app, megszűnt az ilyen probléma. Persze át lehetett jelentkezni a másik fiók alá a smart felületen is, csak ha valaki a g+ miatt a brand fiókká vált részre gyűjtötte a playlistjeit, akkor ez kellemetlen volt.