( pepo | 2020. 01. 13., h – 12:11 )

A hazai Youtube content-gyártókról (aka. youtuberek) olvastam egy kommentet, ami lefedi azt, amit mondtál. A fiatalok körében nagyon népszerű (9,5 millás országból 1,5 milla feliratkozójú :-D )  videómánia csatornán valaha jópofa filmkritikák voltak, manapság a reklámokkal telepakolt oldal mások oltásából áll. Nyilván ez a tartalom talál fogyasztókra. A srác jól csinálja ezek szerint, ügyes. Szintén olvastam, hogy volt egy u2row nevű csatorna, ahol úgy csináltak 10 perces részeket, hogy a videó végén 1,5 blank volt, csak, hogy ki tudjanak, helyezni percenként reklámokat. (Ez utóbbi csatorna videóit a YT törölte, mert a tartalmakat egy-az-egyben átemelték valami külföldi csatornáról, csak alászinkronizálták.) Úgy tudom, ők is saját, érdeklődésre számot tartó tartalommal kezdték, de a reklámbevételek miatt pálfordultak.
Hol van az egészséges arany középút?