( Gyuszk | 2019. 12. 11., sze – 21:27 )

Szerkesztve: 2019. 12. 11., sze – 21:39

Nálam most a UPC viszi a prímet:

Október 7én kijön a szerelő, kiköti, vége, béke poraira

Majd elfelejtették a my upc profilomból törölni az internetet (ami már fizikailag se létezik), úgyhogy leszámlázták mégegyszer

Megpanaszoltam, megvizsgálták, törölték, újragenerálták a számlát

Ami rendben volt, de elfelejtették jóváírni rajta a feleslegesen befizetett összeget

Ezt ismét megpanaszoltam, majd úgy oldották meg, hogy a my upc profilban nem látszott a jóváírás, de amikor rámentem a kártyás fizetésre, az már a csökkentett összeget szedte be

A maradékról meg panaszkodik, hogy 30 nap múlva korlátozni fogják, mert hát tartozás, és jobban is teszem ha leugrom a hídról

Állítólag a következő számlaciklusnál ez is korrigálódik, remélem, harmadik panaszt nem kell benyújtanom.

Most december 12 van.

 

De a T sem jobb, valamiért egy ősrégi email címre spammel amióta "újfent" ügyfél vagyok, mert kb. 8 éve volt egy ADSL-em náluk, és bár az MT fiókban minden elérhető felületen az új email címem szerepel, nem arra spamelnek, hanem a régire, amivel csak az a bajom, hogy ha esetleg fontosat küldenek, lehet hogy azt is oda teszik majd. Ráadásul a beköttetés se volt gyerekjáték, annak ellenére, hogy az előttem itt lakónak is volt már optikai nete.

 

:)