( gyarakilaszlo | 2019. 12. 11., sze – 07:28 )

Én magam is azok közé tartozom, hogy a Telekom nem kezelte rendesen ezt az ügyet. Ha valaki a saját házát nem tudja megfelelően „védeni”, akkor az ügyfelekét vajon hogyan védi? Ezen felül szerintem ez az ügy egész magyar viszonylatban rosszul volt kezelve. Erre egy normális „oktató” programot is lehetett volna építeni. Több cég hirdet etikus hacker képzés és/vagy állást, szerintem ez nekik is jól jöhetett volna. Elmagyarázni az embereknek, hogy mi történt, mi volt a rossz, mit kellett volna másként csinálni mindkét félnek, stb. A hírben szereplő srácot nem ismerem, de én simán el tudom fogadni, hogy a fiatalságából kiindulva hozta azokat a döntéseket, amiket tett. Ettől még szerintem lehet belőle megbízható alkalmazott vagy cégvezető, ha tanul az esetből. Én adnék neki egy esélyt.