( gelei | 2019. 12. 05., cs – 11:14 )

Hat akkor uj autot kell venni. :) Nem azt mondtam, hogy nem szabad autot venni, hanem hogy az auto egy penztemeto. Ettol fuggetlenul az embernek lehet ra szuksege, sot, az is lehet erv, hogy siman csak szeretne egyet, de akkor annak megfelelo elvarasokkal kell belemenni a dologba.

Nem teljesen ertem a kerdesed, hogy melyik reszet vontad ketsegbe annak, amit mondtam. Ha egy CTO modellbol elengednek on the spot milliokat, akkor bennem (talan jogosan) felmerul a kerdes, hogy mennyit erhet valojaban a cucc, ha ilyen konnyen mondott le a kereskedo annyi penzrol. Uj autot nemcsak CTO lehet rendelni, hanem pl. a kereskedesben keszletrol megveheted a majdnem-pont-olyan autot, sokszor jelentosen olcsobban. De azt sem tartom realisnak, hogy a 60k km-es kocsi + vezetett szervizkonyv kombo (a kiarusitott ceges autok 90%-a) olyan nagy kockazat lenne.

Ha te a kockazatturesi szintedet oda lovod be, hogy nullkilometeres legyen, az igenyt meg oda, hogy minden apro reszletet testreszabhass, akkor termeszetesen meg kell venni a CTO modellt tularazva. No sarcasm intended.