( blackberry | 2019. 11. 20., sze – 19:12 )

Nekem meg van az ismeretségi körömben több ember is, akiknek 2x-3x is megjárta a szervizt megvételtől számított fél- egy éven belül az Apple gépe (volt köztük Air is és MBP is).

MBP kicsit több mint 1 hónapig volt szervizben (prémium munkagép profiknak mi?), ebben az esetben konkrétan perrel kellett fenyegetni őket, hogy valami mozduljon.

Ellenben látok egy nagy csomó 5-6 éves Probookot és Elitebookot amik gond nélkül mennek, max. RAM és SSD bővítés került beléjük (otthon, user által 4-5 perc alatt, lehet neked ez "tákolás" meg "heggesztés", nekem nem tűnik annak... Applenál hogy is van ez?).

És igen láttam már elromlott (konkrétan alaplaphibás) Elitebookot is, kb. 3 éves korában, mondjuk ott úgy működött, hogy csütörtökön meghibásodott, tulaj bejelentette a hibát, pénteken jött a szervizes, köszönt, helyszínen szétkapta a gépet, alaplapot cserélt, elköszönt, user folytatta a munkát (NBD gari hogyan is működik Applenál?)