( Gyuszk | 2019. 11. 15., p – 11:57 )

A kereskedelmi világban az utóbbi évtizedben masszívan ráfeküdtek az userek követésére és személyre szabott profilok építésére. Most már minden erről szól, ami tévé, telefon, számítógép és csatlakozik az Internetre, az tudni akarja hogy ki és mi vagy. Pontosabban, hogy milyen dolgok érdekelnek. Az user folyószámláján megjelenő információk pedig aranyat érnek egy ilyen világban, hiszen annál pontosabb információ már nem is kell, hogy hol és mennyiért szoktál vásárolni (ez már nem csak annyi hogy érdekel valami, hanem konkrétan hajlandó vagy xy cégnél vásárolni, sőt szoktál is. Magyarul ha a Tesco hozzád vág egy értesítőt a telefonodon hogy a következő 48 órában kapsz mit tudom én, 15% kedvezményt, valószínűleg futsz és vásárolsz). Erről szól ez a játék, amit egész idáig egész büntetlenül tudott művelni a tech világ. Mondjuk onnantól fogva hogy a világ ~70%a úgy levelezik egymással hogy azt a Google okos rendszerei az utolsó karakterig elolvassák, nem meglepő, hogy a folyószámlát is sokan nyugodt szívvvel felmutatják majd az AI-nak.