( Friczy | 2019. 11. 12., k – 19:26 )

pl kh-nál állandóan a bankkártyákkal kínlódtam a saját automatája sem fogadta be a 2 hónapos kártyát mert nem tudta olvasni a fene tudja melyik részét. Fél év alatt 4 kártyát cseréltem, nem kevés kínlódás - telefonálgatás, személyes ügyintézés, ingyen lesz, mégis pénzbe kerül, stb, stb.

Ez ugyan Worksforme, de >20 éve van K&H kártyám (több is), és rendszeresen használom, nem volt ilyen jellegű problémám, pedig ez alatt az idő alatt már nagyon sok kártyám volt.

hitelkártya, személyi kölcsön annak jó aki adja, nem annak aki felveszi

A hitelkártya pedig okos használattal annak jó, aki felveszi (csak figyelni kell, hogy mindig a teljes összeget visszafizesd határnapra - éljen a határidős megbízási lehetőség :).