( realkry | 2019. 11. 12., k – 14:00 )

A  felsorolt ügyfélhasznok haszontalanok

a számlacsomagnál nem csak a díj a mérvadó, hanem hogy normálisan működjön, úgy működjön, hogy ha megkérdezik az utcán hogy melyik banknál vagy, akkor el kellejen merengeni, hogy tényleg melyiknél is? mert csak használom, és nem kell fiókba járkálni, ügyfélszolgálatot hívogatni, nem működő kártyára, autamatákra panaszkodni
pl kh-nál állandóan a bankkártyákkal kínlódtam a saját automatája sem fogadta be a 2 hónapos kártyát mert nem tudta olvasni a fene tudja melyik részét. Fél év alatt 4 kártyát cseréltem, nem kevés kínlódás - telefonálgatás, személyes ügyintézés, ingyen lesz, mégis pénzbe kerül, stb, stb.
az mkb-nál pedig a mobil app használhatatlan, ha fenn van a telefonon, a netbankos 2. faktort sms-ről átállítja a mobil alkalmazásos megoldásra. Ami 10ből 7szer nem működik: megjelenik a telefonon hogy jóvá kell hagyni, rábökök hogy ok, és nem történik semmi. Utalni, bejelentkezni nem lehet. A megoldást a fiókban az ügyintéző mondta: le kellett takarítani a mobil szutykukat a telefonról, ő visszaállította az sms-t mint második faktor, és meg kellett neki ígérnem hogy soha többet nem rakom fel a mobilappot.

hitelkártya, személyi kölcsön annak jó aki adja, nem annak aki felveszi

személyes pénzügyi tervező applikáció bullshit. bár biztos van rá igény ha már a fogalmat megalkották, nade nemrég akadtam egy ilyen kifejezésre hogy 'pénzpedagógus', otthon unatkozó gyesen levő anyuka találta ki, akinek a célcsoportja az otthon unatkozó nála butább gyesen levő anyukák... a kettőt valahogy egy fiókba rakta az agyam

gördülékeny közüzemi számla fizetés... e mögött sem látok semmi konkrét hasznot... megmondják hogy ne postán, hanem interneten fizess, aztán meg ne úgy interneten, hanem állíts be csoportos megbízást és akkor nem kell havonta 7et kattintani sem.

szóval ezek az 'ügyfélhasznok' elég izzadtságszagúak, sokat kínlódhattak valakik mire összekotorták őket.