( asm | 2019. 11. 12., k – 13:40 )

Ha egy külsős szolgáltató látja, hogy az adott ügyfélnek milyen banki költségei voltak, kedvezőbb, illeszkedőbb, költséghatékonyabb számlacsomagot tud ajánlani neki.

Ez tobbnyire apropenz. Sokaknak nulla. Ceges szamlanal lehet jelentos (amirol munkabert fizetnek pl.), de az gondolom mas teszta.

Ha egy, a különböző banki ajánlatokat összehasonlító, okos integrátoroldal azt látja, hogy az ügyfélnek milyen vásárlási szokásai voltak, erre praktikus hitelkártyát, vagy testre szabott személyi kölcsönt kínálhat.

Hitelkartya ajanlatbol Dunat lehet rekeszteni. Eszembe nem jutna olyat tenni, amitol meg tobb (jobb?) ajanlatot kapnek.

Ha egy okos fintech-cég irracionális pénzügyi lépéseket vél felfedezni az ügyfélnél, személyes pénzügyi tervező applikációt (personal finance manager szolgáltatást) javasolhat.

Penzugyi tanacsadokat is ugy kell lerugdosni az embernek. Dehogy szeretnem magamra csalogatni oket.

Vagy csak egyszerűen, egy okos számlarendező programmal valaki segíthet az ügyfélnek gördülékenyebbé tenni a közüzemi számlák fizetését.

Ezt mondjuk a szamlavezeto bank netbank feluleten szeretnem elvegezni, kar lenne 3rd party-t bevonni, toluk fuggeni.